گلد مگ

انتخاب جواهرات مناسب رنگ پوست

انتخاب جواهرات مناسب رنگ پوست

خرید طلا و جواهرات یکی از قشنگ ترین و لذت بخش ترین کارهایی است که خانم ها خیلی دوست دارند.استفاده از جواهرات مناسب میتواند استایل شما را  شیک و خاص کند.بهتر است بدانید علاوه بر انتخاب مدل طلا  باید به یکی از مهم‌ترین نکات که مطابقت دادن رنگ طلا با رنگ پوست است دقت کنید.طلایی که مناسب افرادی با پوست سبزه هست قطعا با طلای مناسب پوستی که سفید است متفاوت خواهد بود.ما در ادامه به معرفی انواع جواهرات برای پوست ‌های مختلف می پردازیم و کمی از اهمیت این نکته حرف می زنیم.

انتخاب جواهرات مناسب رنگ پوست

اول از همه رنگ پوست خود را پیدا کنید. حالا سوال اینجا است که چگونه متوجه رنگ پوستمان شویم؟

با توجه به رگ‌های زیر پوست، می‌توانید رنگ آن را تشخیص دهید فقط کافیه که دستتان را جلوی آفتاب بگیرید و به رگ‌هاتون نگاه کنید. اگر رگ های دستتان رنگی نزدیک به رنگ آبی داشت، به این معناست که شما پوست روشنی دارید، اما اگر تقریبا سبز بود، به معنی داشتنِ پوستی گندمی و متمایل به تیره است. گاهی وقت‌ها رگ‌های مچ ترکیبی از آبی، بنفش و سبز هستند که در این حالت، شما پوستی طبیعی با رنگ خنثی دارید. اکنون میتوانید رنگ پوستتان را تشخیص دهید پس میریم سراغ انتخاب طلا و جواهرات مناسب برای پوست شما.

طلا و جواهرات مناسب پوست سبزه

پوست سبزه جزو پوست‌های تیره حساب می‌شود که در ایران بیشتر افراد رنگ پوست سبزه دارند.جالب تر از آن این است که تنوع طلا و جواهرات برای افرادی که پوست سبزه دارند بیشتر است و خیلی راحت تر میتوان انتخاب کرد.پس  اگر شما هم پوست سبزه یا برنزه دارید، بهتر است به سمت طلاهای زرد و سفید بروید.

همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم انتخاب طلای مناسب پوست سبزه محدودیت خاصی ندارد اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که از جواهرات تیره انتخاب نکنید.

طلا و جواهرات مناسب پوست گندمی

دو نوع پوست گندمی داریم یکی روشن و یکی گندمی تیره.

گندمی روشن از پوست سفید، تیره‌تر و گندمی تیره از پوست سبزه روشن‌تر است.چون این دو نوع پوست تفاوت زیادی باهم ندارند می‌توانیم از یک رنگ طلا برای آن‌ها استفاده کنیم. بهترین انتخاب برای کسانی که پوست گندمی دارند، طلای زرد است. طلای زرد وقتی در کنار پوست‌های گندم‌ی قرار می گیرد زیبایی خود را نشان می دهد.علاوه بر رنگ زرد می‌توانید از طلای رنگ رزگلد هم استفاده کنید.این نکات برای طلای مناسب پوست گندمی بود اگر میخواهید از جواهرات استفاده کنید سعی کنید که رنگ سنگ آن به لباستان نزدیک باشد.

طلا و جواهرات مناسب پوست سفید

کسانی که پوست سرد و سفیدی دارند،انتخاب محدودتری از افرادی با پوست تیره، خواهند داشت.مثلا استفاده از طلای رزگلد برای پوست‌های خیلی روشن اصلا منلسب نیست.بهترین طلای که میشود برای رنگ پوست سفید انتخاب کرد طلای سفید است. طلای سفید وقتی کنار یک پوست روشن قرار بگیرد می تواند ترکیب جذابی را رقم بزند که توجه هرکسی را به خود جلب کند. استفاده از جواهرات مناسب برای پوست های سفید مروارید‌های سفید است.

اهمیت داشتن رنگ پوست در انتخاب جواهرات

بیشتر افراد برای خرید طلا و جواهرات وقت زیادی میگذارند اما در آخر آن چیزی که می خواهند نیست.برای مثال اگر شما برای یک پوست تیره از طلای رزگلد استفاده کنید، به هیچ عنوان نتیجه ی خوبی ندارد و اصلا جذاب نخواهد بود.اما اگر از یک طلای سفید یا زرد استفاده کنید تاثیر بهتری در استایل شما خواهد گذاشت.

انتخاب بر اساس رنگ مو:

رنگ موی خانم ها روی طلا و جواهراتی که انتخاب می کنند تاثیر دارد. به خصوص گردنبند و گوشواره که نزدیک به موهای شما است.اگر موهایتان قرمز است، باید جواهرات آبی رنگ را انتخاب کنید. اما اگر موهایتان رنگی تیره دارد، جواهرات نقره ای بهترین انتخاب برای شما می باشد.

انتخاب گردنبند مناسب:

رنگ پوست و اندازه گردن و نوع یقه لباس بیشترین ثاتیر برای انتخاب گردنبند مناسب را دارد.

اگر کسی هستین که گردن بلندی دارد می توانید از گردنبندهایی که به دور گردن مثل دستبند بسته می شوند استفاده کنید.

اگر که گردن خیلی باریک و بلندی دارید هرگز از گردنبند های طوقی شکل با پهنای کم استفاده نکنید.

و اگر گردن کوتاهی دارید می توانید از گردنبندهای ظریف دوتایی استفاده کنید. البته این نوع گردنبند ها با لباس یقه هفت یا مدل یقه های باز مناسب است.

حتما قبل از انتخاب گردنبند به یقه و مدل لباستان توجه کنید.

اندازه گردنبند باید بالای یقه لباس قرار بگیرد،بهتر است گردنبندتان را روی مرز یقه قرار ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *