سبک استایل

ویژگی‌های یک دستبند طلای زنانه

ویژگی های یک دستبند طلای زنانه

ویژگی‌های یک دستبند طلای زنانه

خرید وانتخاب یک دستبند طلا زنانه زیبا کار ساده ای نیست زیرا سبک‌های زیاد و جذابی در بازار میتونید مشاهده می کنید. برای خرید یک دستبند طلا بهتره که ویژگی‌های آن را بشناسید تا به شما برای یک انتخاب زیبا و منحصربه فرد کمک کند. در مطالب زیربا ویژگی های یک دستبند طلای زیبا و منحصربه فرد بیشتر آشنا می شوید. دقت به ویژگی‌های یک دستبند طلای زنانه به شما کمک میکند که همواره بدرخشید.

سبک دستبند:

مثل هر اکسسوری دیگه، دستبند را باید با توجه به فردی که می خواهد از آن استفاده کند انتخاب ‌شود. برای مثال اگر مچ دست شما باریکه یک مدل ظریف برای شما مناسب هست یا اگر آدم بسیار فعالی هستین یک دستبند طلای زنانه ضخیم، مناسب‌ شما می باشد. افرادی که سبک لباس خاصی دارند، بهتر است با همان سبک، دستبند خود را انتخاب کنند. از جمله ویژگی‌های یک دستبند طلای زنانه سبک آن است.

جنس دستبند:

در انتخاب جنس دستبند، هیچ قانون محدود کننده ای وجود ندارد. مدل‌های دستبندهای طلای زنانه تنوع زیادی وجود دارد که فلزی و غیر فلزی هستند.طرح‌ها و جنس دستبندها در گذر زمان از استیل به نقره سپس به پلاتین، چرم و حتی الیاف تغییر کرده و تکامل یافته است.

استیل و نقره گزینه‌های بسیار محبوبی هستند، اما طلا هنوز یک انتخاب مطمئن و کلاسیک است. دستبند‌های طلا در رنگ‌های زرد، سفید، رزگلد و غیره وجود دارند که انتخاب شما را وسیع‌تر می‌کند.دستبند طلا نه تنها نمادی از یک سبک و سلیقه فردی در جواهرات است، بلکه نمادی از قدرت و جلال برای شما خواهد بود. دستبندهای طلا را می توانید با هر لباس و استایلی استفاده کنید.

رنگ دستبند و تناسب آن با رنگ پوست:

تنوع بسیار بالایی در رنگ دستبند طلای خود می توانید داشته باشید.انتخاب دستبند طلای زرد یا سفید به سلیقه‌ی شما بستگی دارد.

اگر نمی توانید بین دستبند طلای سفید و زرد تصمیم بگیرید، باید به این توجه داشته باشید، رنگی را انتخاب کنید که بیش تر به سبک و رنگ پوست شما میخورد. اگر پوست سفیدی دارید، بهترین گزینه انتخاب یک دستبند طلای زرد است، چرا که تفاوت رنگ آن با پوست شما، آن را درخشنده تر می‌کند همچنین اگر پوست تیره یا سبزه ای دارید، دستبند طلای سفید انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

اندازه‌ی مناسب دستبند طلا:

اولین نکته ای که باید برای راهنمای خرید دستبند طلای زنانه به آن دقت کنید نوع دستبند هست مثلا النگو یک حلقه ی بسته و نامنعطف نیست، که اصلی ترین تفاوت دستبند با النگو بخاطر باز و بسته شدن آن است.برای همین باید به قفل آن توجه داشته باشید که باز نشود و از دست نیفتد.

اندازه دستبندی که سفارش می دهید نباید خیلی چفت دست باشد چون باعث میشود هم جای آن روی دست بماند و هم روی جریان خون تاثیر بگذارد.از آنجا که خرید دستبند طلا هزینه ی زیادی دارد، بهتر است که در اندازه آن اشتباه نکنید. اندازه‌ی مچ دست افراد باهم دیگر متفاوت است و بهتراست قبل از خرید ،اندازه مچ دستتان را داشته باشید.اصولا بسیاری از دستبندهای طلا قابلیت تغییر اندازه دارند و این موضوع می تواند کمی خیال شما را راحت تر کند.

عیار طلا

طلای ۲۲ عیار خالص ترین نوع طلا است که می‌توان از آن برای ساخت جواهرات استفاده کرد. قیمت دستبندهای طلا با توجه به عیاری که دارند متفاوت است. هرچه عیار کمتر باشد، مقدارطلایی که در آن استفاده کرده اند کمتر است. بنابراین یک دستبند طلای ۱۴ عیار ارزان تر از دستبند طلای ۱۸ عیار با همان وزن خواهد بود.

انواع دستبند طلا:

جنس طلا را می‌توان جزو اولین دسته‌های دستبند به کار برد. دستبندهای طلا از دو مدل تشکیل شده اند: یکی  النگویی و یکی زنجیری. هر دو این مدل ها را می توان از جنس طلا ساخت. اما در شکل و فرم های متفاوت.

دستبند طلای زنانه مدل النگو:

ویژگی اصلی این دستبند شکل دایره ای و غیر قابل انعطاف آن است. این مدل دستبندها انعطاف کمتری دارند و مانند النگو روی مچ قرار می‌گیرند.دستبندهای النگو معمولاً قفل ندارند و قابل تنظیم نیستند بنابراین این مدل‌ها معمولاً گشادتر در نظر گرفته می‌شوند که بتوان به راحتی دور مچ قرار بگیرند.

دستبند طلا زنانه مدل زنجیری:

دستبندهای زنجیری قفل دارند و برخلاف مدل النگویی، روی هر مچی قابل تنظیم هستند.دستبندهای زنجیری، تنوع بیشتری نسبت به دستبندهای النگویی دارند.دست سازنده برای طرح دستبندهای زنجیری خیلی باز است و از مروارید، سنگ های قیمتی و...می توانند استفاده کنند.

دستبند طلای چرم زنانه:

برای خاص بودن دستبندتان می توانید از چرم استفاده کنید،و حتی دست طراح برای دستبندهای چرم بازتر است و می توانند با کار شدن نگین روی آن دستبند شما را خاص کنند.

اصول ست کردن دستبند با ساعت:

استفاده از دستبند کنار ساعت یکی از مواردی است که امروزه خیلی به آن توجه می کنند. برای ست کردن ساعت و دستبند باید برخی از اصول و موارد را در نظر بگیرید که ترکیبی زیبا را ایجاد کند.در حقیقت می توانید مدل دستبند و ساعتتان را بر اساس زمان و مکانی که قرار است در آنجا حاضر شوید انتخاب کنید.

ست کردن بر اساس موقعیت زمانی و مکانی

برای ست کردن این زیورآلات باید مکانی که قصد حضور در آن را دارید، در نظر بگیرید. مکانی که قرار است در آن حاضر شوید برای انتخاب یک دستبند و ساعت بسیار اهمیت دارد.
برای مثال اگر قصد رفتن به دانشگاه و یا دورهمی با دوستانتان را دارید استفاده از یک ساعت اسپرت یا انواع ساعت‌های هوشمند که در کنار آن دستبندی متناسب باید استفاده کنید قطعا زیبایی بیشتری خواهد داشت.یا اگر قصد رفتن به یک مهمانی رسمی را دارید باید از یک ساعت رسمی یا کلاسیک مانند ساعت‌هایی که بند فلزی دارند همراه با یک دستبند متناسب استفاده کنید.

جنس زیورآلات برای ست کردن دستبند و ساعت

نکته ای باید به آن توجه داشته باشید موقع ست کردن ساعت و دستبند،هم جنس بودن آن ها  با یکدیگراست.
ساعت‌هایی که بندهای فلزی دارند بهتر است با دستبندهای طلا، نقره، استیل و تیتانیوم استفاده شوند و اگر ساعت شما دارای بند چرمی است بهتر است از دستبندهای چرمی استفاده کنید.

 استفاده از دستبندهای ظریف در کنار ساعت

باید این را بدانید که استفاده از دستبندهای درشت و ضخیم در کنار ساعت باعث پنهان شدن ساعت می‌شود.در حقیقت استفاده از دستبندهای باریک و ظریف در کنار ساعت زیبایی و جلوه بیشتری به دست شما می دهد.

ست کردن ساعت و دستبند با استایل شخصیتون

ست کردن ساعت و دستبند برای استایل های رسمی و غیر رسمی با یکدیگر تفاوت دارند
اگر شما آدمی هستید که معمولا از لباس‌های اسپرت استفاده می‌کنید بهتراست از ساعت و دستبندهای اسپرت استفاده کنید اما اگر استایل شما رسمی است بهتر است از دستبند و ساعت های کلاسیک و فلزی استفاده کنید.

ست کردن ساعت و دستبند با توجه به رنگ آن ها

وقتی می خواهید ساعت و دستبند خود را باهم ست کنید باید توجه به رنگ‌ها آن ها داشته باشید. اگر از ساعت‌های فلزی استفاده می‌کنید دستبندهای طلا با رنگ زرد، سفید و رزگلد را می توانید با ساعتتان استفاده کنید.اما اگر بند ساعت شما رنگی است بهترین گزینه این است از دستبندهایی متناسب با آن رنگ استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *