سبک استایل

بهترین دستبندهای چرم مردانه

جدیدترین مدل‌های دستبند چرمی مردانه

امروزه زیورآلات نه تنها توسط خانم‌ها استفاده می‌شود و نوعی زینت برای آن‌ها به حساب می‌آید؛ بلکه آقایان هم از دستبند نقره و چرم مردانه، انگشتر و گردنبد مردانه هم استفاده می‌نمایند. این نمونه زیورآلات مردانه در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند.

در این مقاله به بررسی مدل‌های دستبند نقره و چرم مردانه پرداخته‌ایم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیش از خرید دستبند چرم و نقره مردانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.

انواع دستبند نقره و چرم مردانه

دستبند نقره و چرم مردانه از اکسسوری‌ها و زیورآلاتی است که تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری آقایان دارد و در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. از انواع دستبند چرم مردانه به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره نمود:

دستبند چرم مردانه رشته‌ای

این مدل دستبد چرم مردانه بهترین گزینه برای آقایانی است که دارای استایل اسمارت کژوال هستند یا این که پیراهن ساده مردانه می‌پوشند. این مدل دستبند دارای چند بند ساده است.

دستبند طلا چرم مردانه

برای هر استایل مردانه‌ای مناسب است و نسبت به دستبند ساده مردانه قیمت بالاتری دارد. یک پلاک کوچک یا یک زنجیر ساده طلا روی چرم این مدل دستبند وجود دارد. روی پلاک آن ممکن است نام خدا، یک مصرع یا یک بیت نوشته شده باشد.

دستبند چرم مردانه بافت

این مدل دستبند به صورت طرح بافت برش خورده یا به صورت بندهای بافته شده وجود دارد. آقایانی که علاقه‌مند هستند، همیشه اکسسوری و ظاهر متفاوتی داشته باشند باید از این مدل دستبند استفاده کنند.

دستبند مهره‌دار چرم مردانه  

این مدل دستبند مردانه ظاهری جذاب دارد و از چند مهره و بند چرم تشکیل شده است. بهترین انتخاب برای آقایانی است که دارای استایل کژوال، هنری، هیپی و بوهو هستند.

دستبند چرم مردانه ساده

این مدل دستبند مردانه با این که ساده است، می‌تواند استایل شما را زیبا نماید و به صورت ضخیم، باریک و ظریف وجود دارد؛ لذا شما می‌توانید، عرض دستبند را به دلخواه خود انتخاب کنید.

دستبند چرم و سنگ مردانه

روی بند چرم این مدل دستبند مردانه نگینی از جنس یک سنگ زینتی (سنگ یاقوت، زمرد، فیروزه و عقیق) وجود دارد. آقایانی که استایل آن‌ها رسمی است باید این مدل دستبند مردانه را خریداری کنند.

دستبند نقره سنگ دار

این نمونه دستبند مردانه دارای نگین با جنس سنگ فیروزه، یاقوت و عقیق است. این مدل دستبند زیبایی و درخشندگی خوبی دارد.

دستبند نقره طرح دار

این نمونه دستبند دارای پلاک است که روی پلاک آن تصویر یا اسمی حک شده و از وزن سنگینی برخوردار است.

دستبند نقره و چرم

دستبند چرم و نقره ترکیب بسیار زیبایی دارد. نحوه باز و بسته شدن این نمونه دستبند با دیگر مدل‌ها متفاوت است.

نکات مهم در هنگام خرید دستبند مردانه

دستبند مردانه به صورت دستبند طلا، دستبند نقره، دستبند استیل و دستبند چرم وجود دارد. اگر دستبند مردانه به درستی انتخاب شود، به افزایش جذابیت ظاهری و ارتقای استایل شما کمک می‌کند. به عنوان نمونه دستبند استیل مردانه بهترین انتخاب برای آقایانی است که در استایل روزانه خود از کت و شلوار استفاده می‌کنند. زیورآلاتی که براق و درخشنده هستند مانند دستبند طلا و نقره برای استایل رسمی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

آقایانی که استایل هیپ هاپ دارند، دستبند چرمی، تسبیحی و کنفی برای آن‌ها انتخاب مناسبی خواهد بود. یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید دستبند توجه به موقعیت اجتماعی است. به عنوان نمونه برای باشگاه و یک پیاده روی طولانی دستبند براق و فلزی گزینه چندان مناسبی نخواهد بود. برای شرکت در یک شام اداری و رسمی به هیچ عنوان نباید از دستبند‌های کنفی و پلاستیکی استفاده کنید؛ چون روی استایل شما تاثیر منفی دارند.

به جز دستبند نقره یا استیل باید دستبندی را انتخاب کنید که کمی حالت شکسته و فرسوده داشته باشد. دستبند چرمی و کنفی را انتخاب نمایید که کمی حالت قدیمی داشته باشد. توجه به اندازه دستبند یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام خرید دستبند باید به آن توجه شود. از انتخاب دستبند فلزی پهن و بزرگ خودداری کنید؛ چون این مدل دستبند‌ها سریع از مد می‌روند. دستبندی را انتخاب نمایید تا راحت باشید و هنگامی که آن را در دست می‌کنید شما را اذیت نکند. به عنوان نمونه دستبندهای سنگین را انتخاب و خریداری نکنید.

از دستبند مردانه چگونه استفاده کنیم؟

دستبند معمولا یکی از زیورآلات مردانه تابستانی است؛ چون هنگامی که در مچ دست انداخته می‌شود اگر آستین پیراهن بلند باشد، دستبند دیده نخواهد شد. ولی تیشرت و پیراهن‌ مردانه آستین کوتاه که در تابستان پوشیده می‌شوند باعث دیده شدن دستبند خواهند شد.

به هیچ عنوان ساعت و دستبند را با هم در یک دست نکنید. از چند دستبند مردانه باریک در یک مچ دست خود می‌توانید، استفاده کنید؛ ولی هیچ گاه از چند دستبند پهن یا فلزی به طور همزمان استفاده نکنید. به هیچ عنوان داخل هر دو دست خود از دستبند استفاده نکنید و یک مچ دست خود را آزاد بگذارید. روی دستبد چرم به هیچ عنوان عطر، ادکلن و هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی استفاده نکنید. تابش مستقیم روی چرم باعث خشک شدن و از بین رفتن چرم می‌شود به همین دلیل دستبند چرمی را روبروی نور مستقیم سوزان خورشید قرار ندهید.

گرد و خاک روی دستبند چرم را پاک کنید. برای جلوگیری از کاهش کیفیت چرم و افزایش طول عمر آن هیچ گاه دستبند چرم را در معرض آب قرار ندهید. از اجسام نوک تیز دستبند چرم را دور نگاه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *