سبک استایل

دستبند طلا مردانه لاکچری

دستبند طلا مردانه لاکچری

آقایان شیک پوش همیشه به دنبال این هستند تا استایلشان همراه با قدرت باشد. یکی از اکسسوری های مورد نیاز برای آقایان در استایلشان دستبند است. دستبندهای لاکچری میتواند حس قدرت را برای شما به همراه داشته باشد. مثلا اگر یک دستبند طلا مردانه لاکچری را در استایل خودتان داشته باشید قطعا به خودتان افتخار خواهید کرد.

نکات مهم در خرید دستبند مردانه

برای خرید یک دستبند مردانه، شما باید چند نکته را مورد توجه قرار دهید. ابتدا قبل از اینکه به سراغ هر توضیحی برویم، شما باید بودجه خودتان را مشخص کنید. اینکه چقدر میخواهید هزینه کنید، بسیار زیاد میتواند شما را در یک انتخاب خوب کمک کند. اگر شما بودجه خود را تعیین کنید، انتخاب کار راحتی میشود. شاید شما دوست داشته باشید از یک دستبند نقره استفاده کنید یا حتی از یک دستبند طلا مردانه لاکچری و یا یک دستبند چوبی. در اینصورت است که میتوانید با گشت و گذار در صفحات وب به نتیجه دلخواهتان با قیمت مد نظر برسید. اما نکاتی که باید در خرید دستبند مردانه رعایت کنید:

خرید دستبند مردانه با توجه به نوع لباس

اگر شما در استایلتان از تی شرت لش و یا گشاد استفاده می کنید، به شما پیشنهاد می کنم که از دستبندهای کمی پهن تر استفاده کنید. اگر دستبند شما پهن باشد، با توجه به لش بودن و یا گشادی لباستان زیبایی دستبند روی مچتان دو چندان خواهد شد. در صورتیکه از تی شرت های کمی جذب تر استفاده می کنید، میتوانید از دستبندهای باریک استفاده کنید. وقتی لباستان جذب است اندام شما بیش از پیش مورد توجه قرار میگیرد، مچ های شما هم از این قاعده مستثنی نیستند. وقتی از دستبند باریک استفاده میکنید بی شک ظرافت مچ هایتان بیش از پیش نمایان خواهد شد.
در صورت استفاده از لباس های آستین بلند، به دو صورت میتوانید از دستبند استفاده کنید.:

  1. دستبند را روی آستین ببنید
  2. دستبند را در زیر آستین قرار دهید

اگر شما از آن دستیه از آقایانی هستید که آستین لباس هایشان را بالا میزنند پیشنهاد میکنیم از دستبندهای چرمی یا چوبی استفاده کنید. معمولا دستبندهای چرمی یا همراه با سنگ زینتی هستند، یا همراه نقره و یا طلا که با توجه به نوع استایلتان میتوانید از این دستبندها استفاده کنید.

خرید دستبند با توجه به استایل

شما جزو کدام دسته هستید؟ آنهایی که استایلشان لاکچری است؟ یا کسانیکه استایل لش استفاده می کنند؟ شاید هم جزو آن دسته از افرادی باشید که استایل کلاسیک را انتخاب کرده اند. شما می توانید باتوجه به نوع استایل خود اکسسوری های مخصوصشان اعم از دستبند، گردنبند، شال گردن، دستمال گردن و.... را استفاده کنید. از آن جایی ما در این مقاله توجه به دستبند کردیم و نکاتی هم درباره آن بیان شد میخواهیم برای استایل استایل های مختلف دستبندهای مخصوصشان را معرفی کنیم.

استایل لش

در صورتیکه از استایل لش استفاده می کنید، بسیار زیباست که دستبندهای پهن چرمی و یا چوبی استفاده کنید، گاهی اوقات هم استفاده از دو دستبند در کنار یکدیگر پیشنهاد میشود.

استایل کلاسیک

در استایل های کلاسیک بهتر است از دستبندهای نازک استاده کنید، دستبندهایی کاملا از طلا و یا نقره درست شده اند. می توانید از این مدل از دستبندها برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

استایل لاکچری

در مورد استفاده اکسسوری دستبند با توجه با استایل لاکچری، پیشنهاد ما استتفاده از دستبند طلا مردانه لاکچری است. معمولا این دستبندها به صورت ترکیبی چرم طبیعی با نقره و یا طلا هستند. زمانیکه از لباس های لاکچری می پوشید، میتوانید از اینگونه دستبندها بعنوان یک اکسسوری متناسب استفاده کنید. برای خرید دستبند طلا لاکچری مردانه میتوانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *